Kom kennismaken met de nieuwe Vespaclub van Koksijde

Bijgewerkt op: 29 okt. 2020

Heb je zin om zelf ook eens mee te rijden met de Vespaclub Koksijde, maar ben je niet zeker of dit iets voor jou is? Twijfel dan niet langer. Op zondag 1 november nodigt de club je uit om vrijblijvend een rit van zo'n 60 km in de streek mee te rijden.

Nieuwe Vespaclub

Vespaclub Koksijde is een nieuwe Vespaclub in de streek. Voor de dichtstbijzijnde officiële Vespaclub (aangesloten bij Vespaclub België) moet je in Oostende zijn en dat is toch al snel 30 km verderop; Middelkerke bevindt zich op een goeie 15 km. Vanaf 2021 mag Koksijde zich dan ook trots de jongste telg van vesparijdend België noemen. Zodra Vespaclub Koksijde 25 leden telt, kan de club zich ook aansluiten bij de koepel van Vespaclub België. Misschien iets voor 2022?

Vespaclub Koksijde organiseert vanaf maart 2021 regelmatig ritten voor Vespaliefhebbers uit de streek. Wil je graag meerijden, dan dien je lid te worden van de club. (Lid worden doe je hier)

Meerijden met Vespaclub Koksijde

Als je mee wil rijden op een rit georganiseerd door Vespaclub Koksijde, dien je in de eerste plaats lid te worden. Na je inschrijving en betaling van het lidgeld, krijg je toegang tot het ledengedeelte op de website. Hier kan je vervolgens via de Kalender doorklikken op de verschillende ritten die aangeboden worden. Je schrijft je digitaal in, waarna je het GPX-bestand met de geplande route kan downloaden op je toestel om makkelijk de rit te volgen. Tijdens de rit rijdt de wegkapitein voorop, maar je kan elke rit dus ook gewoon met je GPS-toestel rijden.

Kennismakingsrit

Uitzonderlijk wordt er op het einde van 2020 - op zondag 1 november - een open rit georganiseerd voor geïnteresseerde Vespisten die graag de club willen leren kennen. Je kan dan vrijblijvend een ritje meepikken en er de verschillende clubleden ontmoeten. Je hoeft hiervoor nog geen lid te zijn, maar je dient je wel te registreren op de website als inschrijving. Gezien de huidige coronamaatregelen is het aantal deelnemers voorlopig beperkt.

Eén grote Vespafamilie

Geïnteresseerd om eens mee te zoeven met de Vespa? Schrijf je dan zeker tijdig in op de website en misschien mogen we je binnenkort verwelkomen in de nieuwe Vespafamilie van Koksijde.

UPDATE CORONA 27/10

Wegens nieuwe maatregelen wordt de herfstrit op zondag 1 november geannuleerd.

81 weergaven0 opmerkingen