zo 01 nov

Wineshop La Scaligera

Herfstrit

TESTRITJE Vespaclub Koksijde - Kennismakingsrit voor nieuwe leden 2021 - Ideaal om de club te leren kennen - Wellicht laatste rit van het seizoen - +/- 60 km (AFGELAST wegens corona)

Registratie is afgesloten
Andere evenementen bekijken
Herfstrit

Tijd en locatie

01 nov 2020, 13:00

Wineshop La Scaligera, Sint-Idesbaldusstraat 23, 8630 Veurne, België

Gasten

Over het evenement

- DEZE ACTIVITEIT IS AFGELAST -

Gezien - met de nieuwe coronamaatregelen - de horeca een maand dicht moet, is het momenteel onmogelijk een vesparit met koffie- en lunchstops te organiseren. Deze kennismakingsrit op 1 november kan bijgevolg in zijn huidige vorm niet doorgaan. We kijken met het bestuur wel of het mogelijk is om een veilige namiddagrit te organiseren met een mogelijke take-away-koffiestop en houden jullie hiervan verder op de hoogte.

+/- 60 km (ingekort wegens corona)

Dit is een kennismakingsrit. Je hoeft geen lid te zijn van Vespaclub Koksijde en je kan volledig vrijblijvend meerijden. Je kan je na afloop van de rit lid maken van Vespaclub Koksijde voor het seizoen 2021.

Dit is een open rit - je hoeft geen lid te zijn van Vespavlub Koksijde om eens mee te rijden.

Afspraak om 13u aan La Scaligera, Veurne - Vertrek stipt om 13u10

Inschrijven verplicht (Covid-19) - max. 12 deelnemers

LET OP: We houden steeds het weer in de gaten. Indien te slecht (regen) wordt de activiteit verplaatst naar een later tijdstip.

GPX-track kan je hier downloaden (deze is vrij te gebruiken indien je over gps-toestel of smartphone met app beschikt - gelieve deze niet te delen via andere kanalen)

* Er wordt rekening gehouden met de huidige coronamaatregelen. Gelieve steeds zelf een mondmasker en desinfecterende gel te voorzien. Voor vertrek wordt gecommuniceerd hoe de stops zullen moeten verlopen.

Voor meer info, gelieve onze Facebookpagina te willen volgen: https://www.facebook.com/groups/vespaclubkoksijde

• Inschrijving

Inschrijven verplicht