Wijzigingen rittenkalender - annulatie lenterit

Vanaf vandaag (8 maart) zijn er nieuwe coronamaatregelen van kracht. Deze houden onder andere een versoepeling in, waarbij je in een groep van 10 personen buiten mag afspreken en dus ook samen met de Vespa mag gaan toeren. Echter, zoals wij in onze vorige berichtgeving al lieten weten, is het niet toegestaan om als club dergelijke bijeenkomsten te organiseren.

Daarom hebben wij met het clubbestuur beslist om onze ritten voorlopig verder 'on hold' te zetten. Dit houdt specifiek in dat wij helaas onze volgende clubrit van zondag 14 maart moeten annuleren. Pas vanaf april worden georganiseerde buitenactiviteiten voor volwassenen toegestaan tot 10 personen. Wat daarna mogelijk zal zijn is voorlopig nog koffiedik kijken, maar we blijven hoopvol voor de toekomst.

We hopen alvast samen met jullie dat de cijfers verder de goede kant blijven uitgaan en we binnenkort met z'n allen opnieuw de baan op mogen. Inschrijvingen voor toekomstige ritten via de website blijven voorlopig (onder voorbehoud) wel nog mogelijk.

Bedankt voor jullie begrip. Hou het veilig!

Vespagroeten namens het bestuur.

63 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts