ITALIA Classics 19/06

Bijgewerkt op: 30 mei 2022

Op zondag 19 juni organiseert Vespaclub Koksijde voor de eerste keer een ontmoetingsdag voor Vesparijders: de ITALIA Classics. Plaats van het unieke gebeuren is 'de put' voor het gemeentehuis in de Zeelaan van Koksijde-bad (te bereiken langs de Felicien Ropsweg die naar beneden leidt).

Op het gemeenteplein is er vanaf 8u een ontvangst met ontbijtkoeken en koffie. Moderne vesparijders kunnen vanaf 9u vrij vertrekken voor de bepijlde rondrit. De klassieke scooters vertrekken in groep en onder begeleiding van ervaren wegkapiteins om 10u. (Ook Lambrettas en andere oude scooters zoals Iso Milano, Zundapp, Heinkel, NSU, Cezeta en IWL zijn welkom en kunnen zich inschrijven.)

's Middags is er een aperitiefmoment en kan iedereen genieten van een versgemaakte pasta. Er is een open bar die ook toegankelijk is voor iedereen die eens een kijkje wil komen nemen (er is braderie in de Zeelaan).

Om alles nog wat gezelliger te maken staat er ook een liveband geboekt.

PROGRAMMA:

- 8u tot 10u: ontbijt met koffie en koffiekoeken

- 9u tot 11u: vrij vertrek bepijlde rit (moderne)

- 10u: vertrek begeleide rit classics (handgeschakeld)

- 12u: aankomst classics door de zeelaan met aansluitend receptie aan de put

- 13u tot 15u: lunch en coverband

- 15u verkiezing en prijzen oudste Vespa, verste rijder en best vertegenwoordigde club

- 10u tot 16u: open bar

Gelieve het formulier (https://forms.gle/egjpPSLLzCoUFxLt8) te willen gebruiken om in te schrijven. (Als bijrijder, gelieve de bestuurder te willen noteren). Uw inschrijving is pas definitief na betaling van het inschrijvingsgeld van 44 euro op rekeningnummer van Vespaclub Koksijde BE92 0636 9905 8423 met vermelding van uw naam en ITALIA Classics 2022. (De inschrijvingen zijn open tot 10 juni. Geen inschrijvingen de dag zelf!)

In de prijs van 44 euro zijn inbegrepen: ontbijt met koffie en koffiekoeken, rondrit met roadbook en gpx-file, aperitief, lunch en mooi gevulde goodiebag als aandenken voor de eerste 100 inschrijvingen.

Vespaclubs die in groep willen inschrijven kunnen contact opnemen met de organisatie vespaclubkoksijde@gmail.com en krijgen speciale voorwaarden. (Leden van Vespaclub Koksijde nemen rechtstreeks contact op met het bestuur.)

Mis dit unieke evenement niet!

993 weergaven1 opmerking