Eerste voorjaarsrit Vespaclub Koksijde

Ook al zijn we van corona nog steeds niet verlost, graag kijken we met de club positief naar de toekomst en hoe kunnen we dat beter doen dan een eerste rit te plannen. Een tijdje geleden moesten we omwille van de nog steeds geldende maatregelen de nieuwjaarsdrink annuleren, maar we blijven positief en hopen dat we binnen de kortste keren terug enkele bijeenkomsten mogen organiseren.

De eerste clubrit in dit nieuwe jaar staat geprogrammeerd op zondag 14 maart. We spreken af om 10u aan La Scaligera en rijden vervolgens langs kleine en rustige wegen richting Fintele, waar we 's middags ook iets eten en drinken (als dat kan en mag). Alles uiteraard onder voorbehoud van de dan geldende veiligheidsmaatregelen. Zo hopen we ook tegen dan de lokale horeca weer te kunnen steunen.

We houden deze en andere voorjaarsritten bewust kort, gezien het nog vaak heel koud kan zijn. Warme kledij wordt sterk aangeraden. Er worden onderweg telkens wel enkele stops voorzien, waarbij iedereen zich even kan opwarmen. (Inschrijven voor de lenterit richting Fintele doe je hier.) Mondmasker en handgel heb je best ook bij de hand. Voor eventuele wijzigingen houden we jullie sowieso op de hoogte.

We plaatsen een aankondiging voor elke rit steeds hier op onze website bij Nieuws. Als je geregistreerd bent op onze pagina, dan ontvang je van dit nieuws ook een bericht in je mailbox. Zo ben je steeds als eerste op de hoogte!

(De volledige kalender kan je trouwens hier raadplegen. Inschrijven voor andere ritten is ook al mogelijk.)

Clubleden Daniel en Alain konden alvast niet wachten. Zij gingen in januari al eens een frisse neus halen en hielden halt met een bezoekje bij Fre in ons clubhuis La Scaligera.

(Iedereen is er trouwens welkom; met of zonder Vespa - maar liefst mét ;))

Ook zin om lid te worden van Vespaclub Koksijde en een ritje mee te rijden, dat kan hier.

Bezoek ons op Facebook.

86 weergaven0 opmerkingen